Kdy využijete reklamní blok

Nespoléhejte na mobil – mobilní telefon nebo notebook je skvělá pomůcka pro zaznamenávání různých událostí, nápadů, postřehů, receptů a dalších dat. Má to ale svá úskalí, a to především ta, že jsou záznamy vedené v datové podobě, tedy měly by být někde archivované v duplicitní podobě na různých úložištích. Třeba se vám podaří archivy mít v pořádku, ale to také vyžaduje neustálý dohled a jistý stres. Nezřídka se stává, že zapomenete záznam uložit a ten se smaže, nebo se poškodí hardware ještě před tím, než si uděláte zálohu. Reklamní blok z papíru je mnohem spolehlivější, tam o své záznamy nepřijdete, nemusíte se stresovat kvůli zálohování a máte jej stále při ruce.

poznámkový blok

Papírová kniha – jsou lidé, co si raději v klidu doma přečtou papírovou knížku, než aby dali přednost té elektronické. Mít v ruce hmotný předmět z papíru svým způsobem uklidňuje a působí jako antistresový prostředek. Papírová knížka je zkrátka hmatatelná a může lépe přispívat k vlastní tvůrčí fantazii.

zaznamenávání události do poznámkového bloku

Poznámky v domácnosti – do papírového bločku si můžete zaznamenat různé nápady, s nimiž v domácnosti vylepšíte okolní prostředí. Reklamní bloky se mohou hodit i pro stěhování nebo pro zařizování dovolené, kdy si tam zapíšete, co je nutné v této souvislosti obstarat. Papírový záznamník je nástavbou klasického kalendáře, protože některé záznamy v něm přesahují časový rámec a máte je k dispozici stále, dokud je neškrtnete – stále vidíte ten úkol, co vás čeká bez ohledu na datum.

Reklamní předmět – propagace služeb nebo výrobků se dá založit i na předmětech, které udělají radost, a právě papírový bloček, diář nebo záznamník lidé ocení. Vždy je nejlepší formou reklamy taková, která nabízí nějaký užitný předmět denní potřeby, je to efektivnější způsob zviditelnění, než slevové letáky ve schránkách, které lidé často přehlíží.