K prosperitě e-shopu mohou přispívat i špičkové produktové fotografie



Tvorba webu v Brně https://www.imperialmedia.cz/tvorba-webovych-stranek-brno/ se může zaměřit na vytvoření webových stránek s internetovým obchodem neboli e-shopem, například pro prodejce obuvi. Představte si, že se někdo rozhodne nabízet lidem velmi pestrý sortiment kvalitní značkové sportovní obuvi pro celou řadu příležitostí, jako je pěší turistika, vysokohorská turistika, cyklistika, míčové sporty, fotbal atd. A k tomu ještě přiřadí letní i zimní vycházkovou obuv a pracovní obuv do kanceláře i manuálních provozů a bude nabízet i dětskou obuv. Poměrně široký sortiment zboží však bude vyžadovat i pořízení produktových fotografií a právě na toto téma bych rád nyní zaměřil pozornost, neboť se domnívám, že jde o velmi důležitou součást prodeje jakéhokoli zboží.

dívka v teniskách

Fotka je jediný ukazatel, kterým se na e-shopu lidé vizuálně řídí. Jestliže si někdo bude chtít koupit dámské tenisky a vyhledá v e-shopu několik modelů, co mu připadají zajímavé, bude se při nákupu orientovat podle dvou základních kritérií, a sice na základě textového popisu a fotografie. Z textu lze sice vyčíst to podstatné, ale boty se také nakupují na základě vzhledu, aby se lidem líbily a měli z nich dobrý pocit. Ovšem jestliže prodejce nabídne zákazníkům dva mizerné snímky v nízkém rozlišení, které se nedají pořádně zvětšit, může je to natolik otrávit, že e-shop opustí a budou nakupovat jinde.

tvorba webu

Fotografie je jediný vizuální kontakt s výrobkem na e-shopu, protože zákazník tu nemá možnost vzít si botu do ruky a osahat si ji nebo si ji vyzkoušet. Je tedy velmi vhodné pořídit sérii třeba osmi snímků z každého páru obuvi, aby byly v nadživotní velikosti a aby se odtud daly vyčíst i drobné detaily na podrážce, na stélce, na švech, při pohledu shora, z boku, zepředu a zezadu atp.Věnovat pozornost fotkám v e-shopu, ať už prodáváte potraviny, obuv, oblečení, hračky či domácí potřeby, se rozhodně vyplácí v zájmu zákazníka i v zájmu samotného obchodníka.