Klíčová slova, to je oč tu běží

Díky správně nastaveným webovým stránkám můžete přilákat řadu nových zákazníků, kteří vám budou generovat zisk. V každém případě musíte začít od základů, kdy vaše reklama přiláká nejen návštěvníky, ale i vyhledávače.

Pokud už nějaké stránky provozujete, pak se zamyslete, jaký by byl správný návrh klíčových slov. Měla by se pojit s předmětem vašeho podnikání a hlavním tématem celého webu.

klíčové slovo

  • Jak začít

Nejprve si udělejte takový malý seznam produktů a služeb, které nabízíte. Seřaďte si je podle důležitosti a zamyslete se nad tím, které služby vám vydělávají nejvíc. Právě na těch byste měli rozhodně zapracovat.

  • Vždy myslete na zákazníky

Udělejte si malý průzkum trhu a hned uvidíte, na co skutečně vaši klienti slyší. Dobrá analýza stojí totiž vždy na prvním místě. Právě správná optimalizace vám přinese kýžený výsledek. Nebojte se ptát známých nebo přátel ve svém okolí. Hledejte na internetu, rozšiřujte si obzory.

najdi nás

  • Konkurence=inspirace

Jak to dělají jinde? Proč jsou úspěšnější než vy? Nebojte se nahlédnout k sousedům, třeba vám bude stačit jediná myšlenka nebo slovo a hned budete doma. Nebudete tak stále pozadu, ba právě naopak!

  • Třídění je na místě

Správné výrazy dělají web, proto vybírejte vždy velmi pečlivě. Snadno vám napoví jejich hledanost, tedy kolikrát si je lidé zadali do vyhledávače. Vidíte, není to až zas tak těžké.

  • Nejdůležitější nakonec

Obstarejte si nástroje, které vám s optimalizací pomohou. Nejpoužívanějším je Google – Keyword Planner, který se přímo zabývá chytrou reklamou. Pomůže vám s hledáním a navrhne vám také další možnosti přímo na míru. Ukáže vám i volby vašich konkurentů.

písmenkové kostky

Nebojte se přizpůsobit, přitom můžete stále zůstat originální, ale vaše reklama bude živá, chytlavá a konečně vás objeví ten správný kmen klientů. Texty musí působit vždy přirozeně a čtivě, vždyť píšete pro živé lidi.

I na vás čeká za rohem úspěch, jenom mu stačí jít naproti. Vaše hvězda pak zazáří mocným světlem.